Cosul dumneavoastra este gol!

Centre de cost

Generalitati

Acest modul va permite, prin intermediul componentelor sale, sa urmariti modul in care sunt gestionate resursele in cadrul firmei. Aveti posibilitatea sa urmariti si sa analizati veniturile si cheltuielile societatii dvs. dupa mai multe criterii si/sau dimensiuni, stabilite de dvs (proiecte, departamente, produse, servicii). Permite definirea de centre de cost ierarhice, pe un numar nelimitat de nivele, in functie de specificul activitatii societatii dvs.

Functionalitati

Costurile pot fi urmarite multidimensional, prin definirea mai multor seturi de centre de cost care vor functiona in paralel. Astfel, managerii vor putea analiza aceeasi tipologie a veniturilor si costurilor din mai multe perspective. Se pot defini centre de cost ierarhice, pe un numar nelimitat de nivele si se pot introduce bugete de venituri si cheltuieli. Permite definirea schemelor de repartizare, astfel incat efortul de inregistrare a datelor in sistem sa fie minimizat, iar notele de repartizare sunt generate automat.

Rapoarte standard incluse

Fisa de urmarire pe centre de cost, Organigrama centre de cost, Raportul comparativ bugetat/realizat si Balanta centre de cost sunt rapoarte ce va permit sa obtineti situatia exacta, la un anumit moment, pentru fiecare centru de cost in parte. De asemenea, aplicatia contine si Raportul comparativ centre de cost-contabilitate care va ajuta sa faceti o analiza completa asupra veniturilor si cheltuielilor din perspective diferite.

 

 




Aveti nevoie de informatii suplimentare sau doriti sa va contactam?    Click aici

 

ERP Syntesio
» detalii
Inscriete-te la newsletter-ul Chara Software si vei fi permanent informat despre cele mai bune solutii de management pentru tine si afacerea ta.