Acopera intregul lant de activitati ale unui distribuitor, iar aplicatia noastra poate fi adaptata oricarui domeniu: IT, farmaceutic, industria alimentara, etc.
Ofera posibilitatea de prelucrare rapida a informatiilor si usurinta in urmarirea indicatorilor de performanta specifici acestui sector.
Integrarea sistemului ERP Syntesio cu magazinul dvs. on-line va facilita sincronizarea stocurilor, importul automat de produse noi, precum si transferul automat de comenzi si clienti.
Aplicatia noastra este destinata service-urilor din domeniul IT, acoperind o plaja larga de nevoi, de la managementul activitatii pana la facturare.
Este o aplicatie software de gestiune ERP complet integrata si flexibila, care se adapteaza nevoilor specifice oricarei societati. Are la baza functionalitati multiple, care acopera atat domeniul financiar-contabil, de gestiune a stocurilor, de urmarire a vanzarilor, de cat si pe cel de raportare la nivel managerial. Sistemul a fost proiectat si dezvoltat in Romania, in conformitate cu legislatia in vigoare, fiind adaptabil oricaror eventuale modificari legislative.
SYNTESIO este o aplicatie care poate fi personalizata pe specificul afacerii tale, atat la nivel de functie, comanda, raport, cat si la nivel de modul.
CHARA SOFTWARE, va ofera, prin sistemul ERP Syntesio, posibilitatea sa alegeti tipul de licentiere potrivit afacerii dumneavoastra: |
DENUMIRE PACHET: | ||||
MODULE STANDARD INCLUSE: | VANZARI | ![]() |
![]() |
![]() |
RETAIL | ![]() |
![]() |
![]() |
|
ACHIZITII | ![]() |
![]() |
![]() |
|
CONTRACTE | ![]() |
![]() |
![]() |
|
STOCURI | ![]() |
![]() |
![]() |
|
PRODUCTIE | ![]() |
![]() |
![]() |
|
SERVICE | ![]() |
![]() |
![]() |
|
GESTIONARE RESURSE | ![]() |
![]() |
![]() |
|
INSTRUMENTE FINANCIARE | ![]() |
![]() |
![]() |
|
OPERATIUNI FINANCIARE | ![]() |
![]() |
![]() |
|
IMOBILIZARI CORPORALE | ![]() |
![]() |
![]() |
|
CONTABILITATE | ![]() |
![]() |
![]() |
|
CENTRE DE COST | ![]() |
![]() |
![]() |
|
NOMENCLATOARE | ![]() |
![]() |
![]() |
|
CONFIGURARE APLICATIE | ![]() |
![]() |
![]() |
|
RAPOARTE APLICATIE | ![]() |
![]() |
![]() |
|
LIMITARI: | Maxim 1 utilizator | Numar nelimitat de utilizatori | Numar nelimitat de utilizatori | |
Maxim 1 firma | Numar nelimitat de firme | Numar nelimitat de firme | ||
ERP in CLOUD AZURE | ERP in CLOUD AZURE | Instalare la client | ||
PRET/PACHET: |
Sistemul ERP Syntesio este structurat pe module, pentru fiecare tip de activitate a unei societati: |
VANZARI Acest modul gestioneaza unitar comenzile primite de la clienti prin intermediul „Confirmarii de comanda”. Facturile de clienti (se pot emite in RON, sau in valuta)... mai mult |
RETAIL Acest modul gestioneaza bonurile fiscale emise din casele de marcat. Se pot adauga mai multe puncte de vanzare, mai multi casieri si mai multe case de marcat... mai mult |
ACHIZITII Documentele gestionate în cadrul acestui modul sunt Cererile de Aprovizionare (generate independent sau pe baza Confirmărilor de comanda)... mai mult |
CONTRACTE Acest modul genereaza automat sau manual, emiterea facturilor in baza unui contract, atasandu-se la factura pozitiile stocabile (automat sau manual)... mai mult |
STOCURI Permite gestionarea stocului de marfa prin definirea unui numar nelimitat de magazii. Intrarea marfurilor in stoc se poate face in baza NIR-ului sau a PV de intrare... mai mult |
PRODUCTIE Permite evidenta în timp real a stocului de materii prime, materiale, produse finite. Exista posibilitatea de urmarire a asamblarii si/sau dezasamblarii de produse... mai mult |
SERVICE Gestioneaza solicitarile de service primite de la clienti si interventiile efectuate de tehnicieni. Ofera posibilitatea de a urmari obiectul (echipamentul)... mai mult |
GESTIONARE RESURSE Permite introducerea si urmarirea oricaror tipuri de resurse (angajat, auto, utilaj) si a consumurilor aferente (ore, km, tone). Permite definirea nelimitata de grupe/subgrupe si nivele... mai mult |
INSTRUMENTE FINANCIARE Gestioneaza Notele de credit si Notele de debit pentru clienti sau furnizori. Permite configurarea mai multor tipuri de instrumente de plati si/sau incasari: bilet la ordin, CEC, etc... mai mult |
OPERATIUNI FINANCIARE Acest modul are un sistem asistat si unitar la introducerea operatiunilor financiare, cum ar fi: plati, incasari, compensari, transferuri bancare, inchideri avans... mai mult |
IMOBILIZARI CORPORALE Gestioneaza lista de mijloace fixe a societatii si modul de amortizare al acestora, care poate fi: liniara, accelerata, degresiva. Ofera posibilitatea unei evidente duble, a mijloacelor fixe... mai mult |
CONTABILITATE Genereaza automat Note Contabile pentru toate documentele primare si operatiunile financiare din aplicatia SYNTESIO. Conturile contabile in valuta pot avea o evidenta dubla... mai mult |
CENTRE DE COST Permite definirea de centre de cost ierarhice, pe un numar nelimitat de nivele. Prin definirea schemelor de repartizare se reduce efortul de inregistrare a datelor. Se pot introduce bugete de venituri si cheltuieli... mai mul |
CONFIGURARE APLICATIE Acest modul reprezinta punctul de pornire in utilizarea aplicatiei Syntesio. Permite configurarea tuturor parametrilor generali ai aplicatiei, a machetelor de numerotare a documentelor, a utilizatorilor, etc... mai mult |
NOMENCLATOARE Permite inregistrarea sumara sau deta-liata, a datelor despre clientii, furnizorii, produsele si serviciile dvs. Permite introducerea rapida de informatii, lucrul cu un volum mare de date, prin optiunile de import si export... mai mult |
RAPOARTE APLICATIE Gestioneaza rapoartele pentru fiecare modul in parte, necesar controlarii informatiei si a situatiilor manageriale. Este un instrument util managerilor, oferind posibilitatea realizarii unor rapoarte personalizate... mai mult |
CHARA SOFTWARE, prin sistemul ERP-Syntesio, ofera solutii integrate, care au un proces puternic si solid de „fabricare” a functionalitatilor proprii si suporta adaptarea cerintelor unice ale fiecarui client, cu un minim de personalizare. |
Care sunt beneficiile ERP-SYNTESIO?
Syntesio aduce infrastructura necesara pentru orice societate care doreste sa-si dezvolte activitatea si sa aiba un control deplin al evolutiei sale. Syntesio functioneaza in regim multi-firma, multi-utilizator, multi-valuta, adica permite gestionarea mai multor societati si/sau filiale si accesarea simultana de catre un numar nelimitat de utilizatori.
Inlocuieste diferitele aplicatii interne cu un singur sistem ERP, si vei avea acces direct si sigur la toate informatiile necesare!
Syntesio trateaza unitar informatia, orice document primar este introdus o singura data, iar informatia se transmite automat in tot sistemul ERP (contabilitate, gestiune, vanzari, productie, aprovizionare, management, centre de cost). Astfel, se economisesc resurse si timp, scade posibilitatea de a comite erori de operare si se faciliteaza accesul la informatie de ultim moment.
Emiterea facturilor si a documentelor anexe, a comenzilor de aprovizionare sau transferul din alte magazii/depozite, pot fi generate automat in Syntesio.
Trecerea la contabilitatea manageriala pe centre de cost va duce la evidentierea activitatilor, a unitatilor de afaceri cu rezultate conform standardelor companiei, permitand eliminarea sau reformarea acestora. Managementul pe centre de cost este esential pentru orice societate care activeaza pe o piata competitiva.
De aceea, CHARA SOFTWARE va recomanda sa alegeti SYNTESIO, pentru avantajele reale ale acestei solutii!
Implementarea sistemului va debuta cu o analiza completa a fluxului informational si stabilirea modului in care sistemul SYNTESIO va putea fi adaptat la cerintele dumneavoastra. La aceasta analiza vor participa ambele parti, reprezentate de minimum o persoana. Aceste persoane vor fi implicate direct, pe toata perioada implementarii, in stabilirea de proceduri de utilizare a sistemului si in luarea deciziilor specifice. |
Perioada de implementare este dependenta de particularitatile firmei, de pregatirea personalului, dar mai ales de implicarea acestora in rezolvarea problemelor.
Aceasta perioada va fi stabilita diferit in functie de tipul de implementare pentru care se va opta:
- Implementare standard (se va stabili o perioada medie de implementare);
- Implementare proiect (in acest caz se vor stabili faze ale implementarii, cu perioade limita de realizare).
Durata implementarii
Chiar daca echipa CHARA SOFTWARE a reusit sa implementeze sistemul ERP Synteso intr-un timp foarte scurt (1-3 luni), nu de fiecare data se intampla asa.
Implementarile tipice dureaza intre 6 si 9 luni.
Totul depinde de calitatea produsului si a implementatorului, dar si de gradul de acoperire a cerintelor de catre ERP, dar si de mobilizarea clientului si sprijinul pe care il acorda furnizorului in procesul de implementare.
Pe perioada de implementare se asigura:
Instalarea aplicatiei, a serverului de baze de date si a serverului WEB.
Analiza si implementarea programului pe specificul clientului.
Scolarizarea personalului in limita unui numar de ore agreat.
Importul bazelor de date din sistemul actual in sistemul SYNTESIO in baza unor fisiere standardizate furnizate odata cu achizitionarea aplicatiei, ce urmeaza a fi completate de client.