Ofera o imagine clara asupra modului in care sunt solutionate toate solicitarile primite de la clientii societatii. Componentele cuprinse sunt: Solicitari, Interventii, Echipamente, Contoare, Citiri contoare, Modele echipamente si Tehnicieni. Prin integrarea cu modulul de facturare, se pot genera automat facturile aferente contractelor de service si se pot descarca din stoc materialele consumate in cadrul proceselor de service.
Orice solicitare venita de la un client, precum si modul in care a fost solutionata sau starea in care se afla in momentul de fata se pot urmari in cadrul componentei Solicitari. Analiza oricarui aspect legat de una sau mai multe solicitari este facilitata de rapoartele existente in cadrul acestei componente.
Permite inregistrarea operatiunilor de interventie asupra produsului sau echipamentului clientului. Ofera posibilitatea de a urmari obiectul supus activitatii de service (copiator, autoturism, utilaj etc.), prin elemente de identificare (cod produs, descriere, serie), evolutia lui in timp, interventii efectuate, planificare in timp (la intervale de timp precizate sau la atingerea unui numar de ore de functionare, numar de copii, km, etc.).
Aceasta sectiunea permite inregistrarea rapida si facila, in baza de date, a intreagii game de echipamente pentru care societatea asigura service, prin definirea unui model de echipament (majoritatea informatiilor vor fi preluate automat din model).
Aceasta sectiunea permite inregistrarea rapida si facila, in baza de date, a intreagii game de echipamente pentru care societatea asigura service, prin definirea unui model de echipament (majoritatea informatiilor vor fi preluate automat din model).
Raport solicitari, Raport interventii, Analiza activitati tehnicieni, Raport echipamente instalate, Echipamente care vor iesi din garantie, Pozitii interventii neinchise.