Managementul Proceselor de Afaceri (Business Process Management – BPM) se bazeaza pe concepte, metode si tehnici care permit analiza, configurarea si administrarea proceselor de afaceri, cu activitatile lor si cu constrangeri de executie intre ele.
In general, procesele de afaceri sunt conduse manual, ghidate de cunostintele angajatilor si asistate de reguli organizationale si proceduri. Dar, in cazul utilizarii unui sistem software pentru coordonarea activitatilor implicate in procesele de afaceri, companiile pot obtine beneficii aditionale considerabile.
Aceste sisteme software se numesc Sisteme de Management ale Proceselor de Afaceri.
CHARA SOFTWARE, prin propriul sistemul software de Management al Proceselor de Afaceri, va ofera posibilitatea sa optimizati, partial sau total, fluxurile documentelor din cadrul companiei dumneavoastra.
Orice proces de afaceri, nou sau existent poate fi transformat intr-un proces electronic, multi-dimensional, complet automatizat indiferent de simplitatea sau complexitatea acestuia, eliminand procedurile bazate pe tiparituri.
De asemenea, va punem la dispozitie un sistem de raportare util si eficient, specific fiecarui flux de documente.
CHARA SOFTWARE va ofera cateva exemple de fluxuri standard, implementate cu succes la clientii sai:
De asemenea, sistemul nostru va ofera si posibilitatea de a tine evidenta invoirilor sau a orelor suplimentare efectuate de angajatii dumneavoastra.
Cu ajutorul acestui flux, veti avea, in orice moment, o imagine clara asupra situatiei concediilor angajatilor dumneavoastra, precum si urmatoarele avantaje:
- Sa emiteti cereri de concediu;
- Sa avizati/aprobati/respingeti, dupa caz, cererile de concediu;
- Sa emiteti cereri de concediu in numele altui angajat (in cazul unor situatii medicale sau a altor evenimente deosebite, care nu pot fi prevazute anterior);
- Sa vizualizati (individual/angajat sau cumulat/department/societate) numarul de zile de concediu efectuate, precum si numarul de zile de concediu ramase de efectuat intr-o anumita perioada de timp;
- Sa vizualizati pe e-mail, notificarile generate automat de aplicatie;
- Sa urmariti, in mod securizat, procesul de „cerere de concediu, invoiri, ore suplimentare”, eliminand in totalitate procedurile bazate pe tiparituri.
De asemenea, prin sistemul de raportare specific, veti obtine usor si rapid, informatii consistente si rapoarte cu privire la situatia si dinamica concediilor, a invoirilor si/sau a orelor suplimentare din cadrul societatii dumneavoastra.
Cu ajutorul acestui flux, veti avea, in orice moment, o imagine clara asupra cererilor de avans ale angajatilor dumneavoastra, precum si urmatoarele facilitati:
- Sa emiteti cereri de avans;
- Sa avizati/aprobati, dupa caz, cererile de avans (pe diferite nivele de prioritate);
- Sa vizualizati jurnalul de evenimente pentru fiecare cerere in parte;
- Sa vizualizati pe e-mail, notificarile generate automat de aplicatie;
- Sa urmariti, in mod securizat, procesul de „cerere avans”, eliminand in totalitate procedurile bazate pe tiparituri si micsorand timpii de aprobare.
De asemenea, prin sistemul de raportare specific, veti obtine usor si rapid, informatii consistente si rapoarte cu privire la situatia si dinamica cererilor de avans, precum si a cheltuielilor generate de acestea.
Cu ajutorul acestui flux, veti avea, in orice moment, o imagine clara asupra delegarilor de competente ale angajatilor din cadrul societatii dumneavoastra, precum si urmatoarele facilitati:
- Sa atribuiti unui alt angajat, pe o perioada limitata, sarcinile pe care le aveti in cadrul unui anumit flux;
- Sa actualizati/sa anulati o delegare, dupa caz;
- Sa vizualizati jurnalul delegarilor;
- Sa vizualizati pe e-mail, notificarile generate automat de aplicatie.
De asemenea, prin sistemul de raportare specific, veti obtine usor si rapid, informatii consistente si rapoarte cu privire la situatia si dinamica cererilor de delegare de competente precum si a indisponibilitatii anajatailor dumneavoastra.
La cererea clientilor, putem dezvolta, automatiza si implementa orice process de business nou sau existent!
Preluati controlul documentelor si transformati fluxurile interne, intr-un process electronic complet automatizat!
Cu sistemul software de Management al Proceselor de Afaceri de la CHARA SOFTWARE, aveti posibilitatea sa verificati continuu fluxul si ciclul de viata al documentelor din cadrul companiei dumneavoastra, conform normelor interne.
- Acces securizat, prin user si parola cu drepturi de acces pe fiecare niver in parte
- Administrarea prin grupuri, roluri si drepturi de access (read, write, full control, recursiv)
- Alerte si notificari pe e-mail si in aplicatie
- Functioneaza ca sistem informatic integrat prin preluarea unica si in timp real
- Minimizarea riscului pierderii documentelor si a breselor de securitate
- Interfata grafica moderna, prietenoasa si intuitiva de tip wizard pentru procesul fluxurilor
- Eficientizarea activitatilor decizionale prin reducerea timpilor de avizare/aprobare
- Ergonomie globala in operarea datelor cu eliminarea erorilor si inconsistentelor
Disponibilitatea aplicatiei in functie de nevoile dumneavoastra specifice
- Licenta STANDARD SAAS: abonament lunar cu acces la fluxurile si rapoartele de baza predefinite
- Licenta PROPER SAAS: abonament lunar cu acces la fluxurile si rapoartele specifice fiecarui client
- Instalare si utilizare rapida
- Acces CLOUD - NU necesita costuri initiale cu servere, licente software, hosting, colocare sau personal tehnic ultraspecializat
- Costuri lunare reduse – se plateste atat cat se foloseste (la numarul de useri)
- Acces web-based securizat de oriunde si oricand (laptop, PC iPad, iPhone sau Android)
Experienta de peste 10 ani in domeniul aplicatiilor software a unei echipe care reactioneaza prompt la cerintele pietei
Implementarea cu success a aplicatiei de fluxuri la companii din diferite domenii: distributie, retail, servicii
Este exact ce ai nevoie:
FLEXIBILITATE, ACCESIBILITATE SI EXPERIENTA!