Noi va oferim informatii in timp real, astfel incat sa reactionati prompt la orice schimbare!
Acest pachet ERP Syntesio Plus se adreseaza societatilor mici si mijlocii, care doresc utilizarea on-line a aplicatiei ERP Syntesio Plus de catre 1 sau mai multi utilizatori, avand acces la una sau mai multe societati (multi-firma, multi-utilizator, multi-valuta).
Ce contine pachetul ERP Syntesio Plus?
Utilizarea nelimitata a aplicatiei ERP Syntesio Plus (multi-firma, multi-utilizator, multi-valuta), pe toata perioada de desfasurare a contractului pentru numarul de useri simultani solicitati de dumneavoastra;
Acces la cea mai noua versiune ERP Syntesio Plus (inclusiv modificari legislative si upgrade aplicatie) pentru modulele: VANZARI, ACHIZITII, CONTRACTE, STOCURI, OPERATIUNI FINANCIARE, IMOBILIZARI CORPORALE, NOMENCLATOARE, CONFIGURARE APLICATIE, RAPOARTE APLICATIE;
Cont demo gratuit;
Servicii de gazduire si servicii de back-up periodic al datelor dumneavoastra;
Servicii de securitate a datelor si informatiilor;
Training gratuit (2 ore);
Discount oferit pentru utilizarea aplicatiei de catre 2 sau mai multi utilizatori simultani;
Scaderea costurilor: Syntesio trateaza unitar informatia, orice document primar este introdus o singura data, iar informatia se transmite automat in toate modulele incluse;
Configurare la nivel de modul: posibilitatea de a configura fiecare modul al aplicatiei Syntesio in functie de caracteristicie afecerii dvs.;
Informatii sigure, in timp real: vanzatorul poate obtine rapid informatii despre preturile de vanzare si discounturi, precum si despre nivelul stocurilor;
Sistem de comanda inclus, cu posibilitatea de rezervare a marfii: urmareste stadiul de executie a comenzilor prin evidenta cantitatilor ramase de livrat pe fiecare comanda, iar sistemul de rezervare asigura 100% disponibilitatea marfurilor in stoc pentru fiecare client in parte;
Planificarea stocului si urmarirea lantului de aprovizionare: proiectia stocului viitor pe baza comenzilor de clienti, generarea automata a comenzilor de furnizori pornind de la comenzile clientilor, urmarirea stocului prin evidenta cantitatilor ramase de livrat pe fiecare comanda;
Automatizarea activitatilor repetitive: genereaza automat facturile si documentele anexe in baza contractelor de servicii, comenzile sau transferurile din alte magazii/depozite;
Urmarirea incasarilor, platilor, restantelor: permite vizualizarea separata, pe fiecare factura de client/furnizor sau globala pentru toti clientii/furnizorii a incasarilor/platilor si a restantantelor (pe diferite perioade);
Analize dinamice: permite realizarea unor analize valorice si cantitative (cost, adaos, vanzare) pe articole, clienti, furnizori si pe diferite perioade - zile, saptamani, luni, ani.