Utilizarea GRATUITA a aplicatiei in ERP Syntesio Start-Up (in CLOUD) este NOUA SOLUTIE oferita de catre CHARA SOFTWARE, tuturor antreprenorilor din Romania aflati la inceput de drum!
Acest pachet se adreseaza PFA-urilor sau societatilor nou-infiintate si contine toate instrumentele necesare pentru demararea afacerii, ca un profesionist.
1 abonament gratuit pentru 1 utilizator si 1 firma;
Acces gratuit la cea mai noua versiune ERP Syntesio Start-Up (inclusiv modificari legislative si upgrade al aplicatiei) pentru modulele incluse: VANZARI, ACHIZITII, CONTRACTE, STOCURI, OPERATIUNI FINANCIARE, IMOBILIZARI CORPORALE, NOMENCLATOARE, UTILITARE, RAPOARTE APLICATIE (pentru detalii referitoare la continutul modulelor, dati click pe fiecare modul);
Servicii de gazduire si servicii de back-up al datelor dvs.;
Servicii de securitate a datelor si informatiilor;
Training gratuit (2 ore).
Scaderea costurilor: Syntesio trateaza unitar informatia, orice document primar este introdus o singura data, iar informatia se transmite automat in toate modulele incluse;
Configurare la nivel de modul: posibilitatea de a configura fiecare modul al aplicatiei Syntesio in functie de caracteristicie afecerii dvs.;
Informatii sigure, in timp real: vanzatorul poate obtine rapid informatii despre preturile de vanzare si discounturi, precum si despre nivelul stocurilor;
Sistem de comanda inclus, cu posibilitatea de rezervare a marfii: urmareste stadiul de executie a comenzilor prin evidenta cantitatilor ramase de livrat pe fiecare comanda, iar sistemul de rezervare asigura 100% disponibilitatea marfurilor in stoc pentru fiecare client in parte;
Planificarea stocului si urmarirea lantului de aprovizionare: proiectia stocului viitor pe baza comenzilor de clienti, generarea automata a comenzilor de furnizori pornind de la comenzile clientilor, urmarirea stocului prin evidenta cantitatilor ramase de livrat pe fiecare comanda;
Automatizarea activitatilor repetitive: genereaza automat facturile si documentele anexe in baza contractelor de servicii, comenzile sau transferurile din alte magazii/depozite;
Urmarirea incasarilor, platilor, restantelor: permite vizualizarea separata, pe fiecare factura de client/furnizor sau globala pentru toti clientii/furnizorii a incasarilor/platilor si a restantantelor (pe diferite perioade);
Analize dinamice: permite realizarea unor analize valorice si cantitative (cost, adaos, vanzare) pe articole, clienti, furnizori si pe diferite perioade - zile, saptamani, luni, ani.